login.php profile.php?mode=register faq.php memberlist.php search.php index.php

Index du Forum » Communauté So'Graph » Tutoriaux/Aides graphiques » How can I bake global illuminatedtextures onto modelsexport
Poster un nouveau sujet  Répondre au sujet Sujet précédent :: Sujet suivant 
How can I bake global illuminatedtextures onto modelsexport
MessagePosté le: Jeu 14 Déc - 08:53 (2017) Répondre en citant
JoeClark
Langue pendue
Langue pendue

Hors ligne
Inscrit le: 09 Oct 2017
Messages: 205
Masculin




Hi,


I have a simple room made of several different models. I'm using a Sky and a few luminated textures for lighting.


I need to know how to bake the global illuminated textures (using the render settings that I have chossen) onto these models.


So that when I export this project as a fbx file, the clean GI textures will be baked and will look exactly the same on another 3d app.


All of the different options in the bake settings are not working properly.






  For More Details


   Electronic Product Marketing Examples
 


Publicité
MessagePosté le: Jeu 14 Déc - 08:53 (2017)
Publicité




PublicitéSupprimer les publicités ?
How can I bake global illuminatedtextures onto modelsexport
Index du Forum » Tutoriaux/Aides graphiques
Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures  
Page 1 sur 1  

  
  
 Poster un nouveau sujet  Répondre au sujet  

Index | forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
Designed for Trushkin.net | Themes Database
Traduction par : phpBB-fr.com